Probleem melden

Algemeen

In het geval een patiënt contact zoekt met Tetra B.V. zullen we de patiënt in alle gevallen doorverwijzen naar uw praktijk.

Veel voorkomende problemen

Melding: HTTPConnectionPool(host=’host’, port=xxx): Read timeout

De melding “HTTPConnectionPool(host=’host’, port=xxx): Read timeout” verschijnt op het moment dat Bricks Patiënt het koppelvlak (API) in de praktijk niet kan bereiken. In het geval er geen internet storing is in uw praktijk neem dan contact op met Tetra Support.

Melding: Patient zit niet in deze OntvangerEntiteit

Deze melding verschijnt wanneer uw praktijk bestaat uit meerdere praktijken (meerdere praktijk AGB’s). Na het inloggen is het niet mogelijk om de gegevens van de patiënt in Bricks Huisarts op te halen omdat de patiënt inlogt op het portaal van praktijk A en de gekoppelde hoofdbehandelaar bij patiëntgegevens (in het HIS) werkzaam is bij praktijk B.

Dit komt voor wanneer u of uw assistente de portaal inschrijving vanuit de verkeerde praktijk gestart is. U kunt dit oplossen door het portaal account opnieuw te activeren vanuit de juiste praktijk.

Melding: “Gekozen tijdstip is niet beschikbaar…”

Deze melding kan meerdere oorzaken hebben. Lees voordat u contact opneemt met de helpdesk de veelgestelde agenda vragen:

Staat uw oplossing niet bij bovenstaande veelgestelde vragen, dan zal de helpdesk de koppelvlakken voor uw nakijken.

Melden

Heeft u een probleem met de beheeromgeving van Bricks Patiënt of meldt een patiënt een probleem met het portaal, dan kunt hiervan melding maken door het insturen van een eitje in Bricks Huisarts.

Om uw melding af te kunnen handelen willen we u verzoeken de volgende gegevens aan ons door te geven:

  • Patiëntnummer

  • Datum + tijdstip dat het fout gaat

  • (Fout)melding in het portaal

    We stellen een schermafbeelding/-print zeer op prijs

  • De foutcode die onderaan de foutmelding staat (die de patiënt te zien krijgt)

  • Pagina waar het mis gaat

  • Gebruikte browser

    • Chrome

    • Edge

    • Firefox

    • Internet Explorer

    • Safari

    • Anders, namelijk …

  • Browser versie

  • Gebruikt besturingssysteem

    • Windows

    • Apple/Mac/macOS

    • iOS

    • Android

    • Linux

    • Anders, namelijk …

  • Besturingssysteem versie

  • Stappen/handelingen voorafgaand aan de foutmelding, zo specifiek mogelijk