Veelgestelde vragen¶
- Algemeen
- Accounts
- Hoe kan ik een account blokkeren?
- Wordt het portaal account afgesloten bij het uitschrijven uit de praktijk?
- Mijn patiënt heeft al een account bij een andere praktijk, wat nu?
- Is het mogelijk om één account voor het hele gezin aan te maken?
- Waarom krijg mijn patiënt het (e-mail)bericht “Uw account is geblokkeerd”?
- Waar kan een patiënt zijn wachtwoord wijzigen?
- Waar kan de patiënt zijn e-mailadres (login) aanpassen?
- Wat betekenen de meldingen “Mailadres is niet gevalideerd” en “Telefoonnummer is niet gevalideerd”?
- Wat betekenen de cijfers achter de foutmelding tijdens het inloggen?
- Afspraken
- Hoe kunnen patiënten zonder account een afspraak maken?
- Hoe kan het dat anonieme afspraken niet in de Bricks Huisarts agenda verschijnen?
- Hoe kan ik voorkomen dat patiënten afspraken annuleren/afzeggen?
- Waarom krijg ik de melding dat een afspraak niet gemaakt kan worden bij anonieme afspraken?
- Waarom krijg je bij het maken van een anonieme afspraak steeds de melding “Gekozen tijdstip is niet beschikbaar…”?
- Waarom zijn er geen tijden beschikbaar in de agenda?
- Hoe voorkom ik dat patiënten een afspraak zien die ik in Bricks Huisarts toegevoegd heb?
- Hoe zet ik het maken van afspraken uit?
- Hoe verberg ik de corona “controle vragen” bij het maken van een afspraak?
- Kan ik dubbele consulten uitzetten?
- Kan ik “Eerst beschikbare dokter” uitzetten?
- Kan ik alle beschikbare tijdstippen per dag tonen?
- Kan ik het aantal beschikbare dagen beperken?
- Kunnen patiënten ook in het weekend afspraken maken?
- Kan ik een afspraaksoort tijdelijk uitzetten?
- De afspraaktijd in de bevestiging/agenda (.ics) is anders dan het tijdstip in de mail. Hoe is dit op te lossen?
- Kan ik ervoor zorgen dat bij een afspraak de optie “opmerking overnemen in SOEP” in Bricks Huisarts standaard aangevinkt staat?
- Agenda
- Beheer
- Berichten
- Beveiliging
- Consults
- Dossier inzage
- E-mails
- Inloggen
- Inschrijven voor nieuwe patiënten
- Is het mogelijk om velden niet verplicht te maken?
- Is het mogelijk om de inschrijving automatisch op te slaan in het dossier/journaal?
- Krijgt een patiënt een bevestiging van de inschrijving?
- Is het mogelijk om het adres van de “vorige huisarts” toe te voegen aan het inschrijfformulier?
- Is het mogelijk om woonverbandleden in te laten vullen in het inschrijfformulier?
- Locaties
- Log informatie
- Medewerker accounts
- Mijn kluis
- Portaalinstellingen
- Rapporten
- SMS
- Overigen
- Wijzigingen zijn niet direct zichtbaar in het portaal, hoe kan dat?
- Foutmelding: “Niet gelukt: Onbekende sessie”
- Hoe lang zijn de SMS tokens geldig?
- Kan de burgerservicenummer (BSN) verplicht uit worden gezet?
- Kan ik de AGB-code aanpassen waarop patiënten worden ingeschreven in Bricks Huisarts?
- Kan ik zien hoeveel patiënten het portaal gebruiken?
- Wat doen de cookies die het portaal gebruikt?