E-mails¶
Hoe pas ik het afzender e-mailadres aan van de mails?¶
Het is niet mogelijk om het afzenderadres van de e-mails aan te passen, we kunt u de praktijknaam die zichtbaar is bij het afzenderadres aanpassen.
Meer informatie hierover kunt u vinden in het hoofdstuk “E-mails”.
Mail komt niet aan bij de patiënt, wat te doen?¶
Wanneer de mail niet aan komt bij de patiënt controleer eerst de volgende zaken:
Heeft de patiënt de spam-folder gekeken?
Klopt het e-mailadres met wat de patiënt heeft opgegeven? Laat eventueel de patiënt zelf het ingevoerde adres controleren.
Stuur een e-mail naar de patiënt, komt het bericht bij de patiënt aan?
Zijn er geen typfouten gemaakt in het e-mailadres? Voorbeeld:
Juist adres
Onjuist adres
Stuurt de patiënt de mail door naar een ander e-mailadres? Dit kan problemen veroorzaken. Pas het e-mail adres aan naar het officiële e-mailadres van de patiënt.
Tip
Bestaat het e-mailadres wel? Via https://verify-email.org/ kunt u controleren of een e-mailadres bestaat. Dit geeft u geen 100% garantie, maar wel enige houvast.