Algemeen

Onderaan een foutmelding staat een foutcode, waar kan ik meer informatie vinden over deze code?

Meer informatie over de foutcode en hoe u problemen mogelijk kunt oplossen o.b.v. deze code kunt u vinden op de volgende “Overzicht foutcodes” pagina.

Hoe laat ik meer patiënten gebruik maken van de Bricks Patiënt?

Om meer patiënten gebruik te laten van maken van het portaal zou u de volgende stappen kunnen ondernemen:

  • Maak het portaal beschikbaar via de website van uw praktijk;

  • Promoot de website van uw praktijk en gelijktijdig het portaal;

  • Stel patiënten op de hoogte van het portaal als ze op consult komen. Tijdens het consult kunt u direct een account voor de patiënt aanmaken;

  • Tijdens de jaarlijkse griepvaccinatie kunt u de patiënt mondeling en/of via de uitnodiging op de hoogte stellen van het portaal;

  • Maak een poster en hang deze op in uw wachtkamer;

  • Heeft u een wachtkamer scherm? Plaats hierop een melding dat u beschikt over het portaal;

  • Plaats in de handtekening van uw e-mail het bericht dat de praktijk online mogelijkheden heeft voor het aanvragen van herhaalmedicatie, e-consults, etc;

  • Maak het portaal account aan tijdens de intake van een nieuwe patiënt.

Waar kan ik het versienummer vinden?

Op de beheer pagina staat, naast de copyright, onderaan iedere pagina het versienummer vermeld. Patiënten kunnen onderaan de instellingen pagina het versienummer vinden.