Inloggen

Kan ik het inloggen op het portaal (tijdelijk) uitzetten?

Het is mogelijk om het inloggen op het portaal (tijdelijk) uit zetten. Dit kan via de volgende stappen:

  1. Login op de beheerpagina

  2. Ga naar Menu

  3. Kies de optie App

  4. Zet “Inloggen toegestaan” op “nee”

  5. Klik op “Verstuur”

Wanneer het inloggen uit staat, dan kunnen de patiënt (afhankelijk van de instellingen) nog wel:

Een patiënt kan niet inloggen, wat moet ik doen?

Als een patiënt niet kan inloggen controleer dan of de patiënt:

  • Cookie ondersteuning aan heeft staan in zijn/haar browser;

  • Een (geactiveerd) account heeft, zie “Accounts patiënten”;

  • Zijn/haar wachtwoord nog weet. Is dit niet het geval laat de patiënt dan zijn wachtwoord resetten, dit kan via de link op de login pagina.

Zijn bovenstaande stappen doorlopen en kan de patiënt nog steeds niet inloggen, reset dan het account van de patiënt.

Ik kan niet inloggen op de beheer omgeving, wat moet ik doen?

Neem contact op met de, in uw praktijk aanwezigen, beheerder. Hij/zij kan uw account resetten in het geval u er niet uit komt met de “wachtwoord vergeten” optie van de beheer omgeving.