Portaal instellingen¶
Algemene instellingen¶
Via de algemene instellingen kunt u zaken aanpassen die op verschillende plaatsen worden gebruikt voor een juiste werking van uw portaal. Deze instellingen kunt u aanpassen via Portaal > Algemene instellingen
Omschrijving |
Uitleg |
---|---|
Verander de e-mail afzendernaam |
Zet deze optie op “ja” om de afzendernaam van de e-mails ook aan te passen. De inhoud van de mail dient u zelf aan te passen |
Praktijknaam |
De naam van uw praktijk zoals deze in het portaal wordt weergeven |
App titel |
Naam die zichtbaar is wanneer op het beginscherm wordt geplaats in iOS |
Subdomein |
Naam die zichtbaar wordt in de URL (standaard is dit uw [klantnummer].app.tetra.nl en [klantnummer].mijngezondheidsapp.nl) |
Standaard AGB-code dokter |
De arts(!) AGB-code waarop de patiënten in Bricks Huisarts geregistreerd worden |
Sta zoekmachines toe om de startpagina te indexeren |
Stel “Nee” in wanneer zoekmachines de startpagina van het portaal niet mogen indexeren |
Waarschuwing
Wanneer u de naam van uw praktijk aanpast, dan dient u deze (indien gewenst) ook aan te passen voor alle individuele e-mails. Meer hierover kunt u nalezen in het hoofdstuk “E-mails”.
Statistieken¶
Door naar Portaal > Statistieken te gaan kunt u raadplegen hoe vaak uw portaal gebruikt wordt.
Op diverse plaatsen in het portaal is een stukje logica opgenomen om, per dag, te tellen hoe vaak een pagina of een onderdeel opgevraagd/bekeken wordt aan de gebruikers van uw portaal. Wordt op een dag een onderdeel 3 maal achter elkaar opgevraagd, dan wordt daarvoor opgeslagen dat er 3 raadplegingen plaats hebben gevonden voor die dag.
Mocht u uw eigen statistieken willen genereren, dan kun u (per jaar) de “ruwe” gegevens downloaden. Het csv-bestand dat u kunt downloaden bevat het aantal bezoeken per teller per datum.
Het is niet mogelijk om per individuele patiënt te volgens binnen het portaal of om te kijken hoe vaak dezelfde patiënt het portaal raadpleegt.